Suzuki V-Strom 650 ABS

Nové zboží

SUZUKI

E-shop:
Skladem na eshopu Tento produkt máme skladem.

Poznávejte nové kraje, nové zážitky a nové přátele. Dálky a nová dobrodružství lákají. V-Strom 650 ABS má dobrodružství v krvi - je konstruován tak, aby Vám přinášel nové radosti, nová vzrušení a ještě větší pohodlí. Barevné části kapotáží společně s nelakovanými plasty s větší odolností živě akcentují sportovní profil stroje. 

Více informací


Dotazníkový formulář

Více informací

Více informací

V-Strom 650 ABS - pro opravdové dobrodružství

Poznávejte nové kraje, nové zážitky a nové přátele. Dálky a nová dobrodružství lákají. V-Strom 650 ABS má dobrodružství v krvi - je konstruován tak, aby Vám přinášel nové radosti, nová vzrušení a ještě větší pohodlí. Barevné části kapotáží společně s nelakovanými plasty s větší odolností živě akcentují sportovní profil stroje. Jízdní komfort zvětšuje čelní štít a sportovní, dynamická kapotáž, jejichž tvary vzešly z  rozsáhlého testování v aerodynamickém tunelu. Poskytují lepší ochranu proti větru, omezují hluk při proudění vzduchu a výrazně snižují únavu jezdce. Štít umožňuje jednoduché nastavení ve třech polohách tak, aby vyhovoval různým typům postav. Nové přívody vzduchu pod světlometem pomáhají snížit tlakový rozdíl, vznikající za kapotážíPřední blatník je navržen pro lepší přívod vzduchu k chladiči a zároveň chrání kluzáky přední vidlice. Nádrž pohodlně pojme 20 litrů paliva. Její tvar se zužuje směrem dozadu, nabízí dostatek místa pro kolena a umožňuje pohodlné řízení při stoji ve stupačkách. Komfortní sedlos vyšitým logem V-Strom nabízí flexibilitu posedu pro jezdce, místo spolujezdce je tvarované tak, aby zabránilo sklouzávání dopředu. Nový tvar výrazně zvyšuje pohodlí i na dlouhých cestách. Pod sedlem najdete úložný prostor, který pojme i U-zámek. Sportovní vzhled zadní části podtrhuje tlumič výfuku, který míří šikmo vzhůru. Nosič zavazadel s integrovanými bočními madly je připravený pro montáž vrchního kufru a pomáhá při manipulaci na místě.

Nový je i kompaktní, snadno čitelný multifunkční přístrojový panel. Analogový otáčkoměr spolu s LCD displejem s nastavitelným jasem ukazuje rychlost, ujetou vzdálenost, teplotu chladící kapaliny, obsahuje hodiny a palivoměr. Krom toho nově i zařazený rychlostní stupeň, okolní teplotu a průměrnou spotřebu paliva. Jednotlivé informace palubního počítače lze snadno přepínat ovladačem na levé rukojeti řidítek. Nová je i kontrolka, signalizující pokles teploty pod 3° C, která ve spojení s ukazatelem okolní teploty pomáhá zvýšit povědomí řidiče o podmínkách, panující na silnici.

V-Strom je nyní nově vybavený elektronickým imobilizérem, který pomáhá předcházet krádeži motocyklu.

Nový je i motor. Jedná se o osvědčenou konstrukci kapalinou chlazeného vidlicového dvouválce. Vrtání a zdvih zůstaly zachovány, ale ostatní části motoru byly důkladně přepracovány s důrazem na průběh výkonu a kroutícího momentu v nízkých a středních otáčkách s daleko lepší odezvou na přidání plynu. Nové jsou profily vaček. Jedna pružina na ventil pomáhá redukovat mechanické ztráty, má nižší setrvačnou hmotu a pomáhá k přesnějšímu ovládání ventilu.

Válce motoru jsou upraveny metodou SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material), která snižuje tření, lépe chrání proti opotřebení pístu a pístních kroužků a lépe odvádí teplo.

Šestistupňová převodovka je přizpůsobena pro aktivní, sportovní jízdu. Těsněji je odstupňovaný první až pátý převodový stupeň, poslední převodový stupeň je nastaven pro pohodlnou cestovní rychlost. Pro přesnější řázení bylo přepracováno ovládání spojky vačkou a nová je i kulisa řazení. Pro nižší hlučnost spojky je zde nové, dvojité víko.

Výrazné změny se dočkalo i chlazení motoru. Nové průduchy v kapotě zlepšují proudění vzduchu kolem chladiče a zlepšují odvod tepla. Nový je i vodní olejový chladič, který pomáhá udržet stabilní teplotu oleje. Inovovaná řídící jednotka spolu se systémem vstřikování paliva s dvojitou klapkou sání SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) zlepšuje odezvu na plyn, snižuje spotřebu paliva a udržuje emise motoru na nízké úrovni. Spotřeba paliva se snížila o 10%, takže si běžně vystačíte se čtyřmi litry na 100 km.

Podvozek nabízí dostatek komfortu a pohodlí. Hravě zvládne horší silnici nebo méně náročný terén. Odpružení je snadno nastavitelné pomocí seřizovacího kolečka na pravé straně motocyklu, kterým můžete tvrdost měnit plynule. Zdvih zadního kola byl zvětšen na 159 mm, takže si jistě naleznete optimální nastavení pro každou situaci. Štíhlý rám z lehkých slitin dovoluje vzpřímený posed a pomáhá řidiči snadno dosáhnout nohama na zem. Lehká hliníková kola a hliníková kyvná vidlice snižují neodpružené hmoty, zlepšují odezvu tlumení a usnadňují ovládání.

Standardně montovaný systém ABS zvýší pocit jistoty při nepříznivých podmínkách, panujících na silnici, a pomůže vyřešit nečekané situace. Jedná se o poslední generaci systému ABS, které zasahuje velmi citlivě a jemně. Neztratíte brzdný účinek, ani když do jízdy zasáhne na hranici smyku, takže vždy z brzd získáte maximum v závislosti na trakci povrchu.

Podtrhnout již tak dobrodružný, cestovní profil stroje, stejně jako dodat více pohodlí a funkčnosti, můžete širokou nabídkou snadno montovatelného originálního příslušenství.

V-Strom 650 ABS. Čas pro nová dobrodružství.

 

Typ motoru: Čtyřdobý, kapalinou chlazený dvouválec do V (90°), DOHC
Spotřeba paliva*: 4.2 L / 100 km
Emise CO2*: 100 g / km
Vrtání x Zdvih: 81 mm x 62.6 mm
Převodovka: 6 rychlostí / řetěz
Výkon motoru: 70 PS (52 kW) / 8 800 min-1
Max. kroutící moment: 62 Nm / 6 500 min-1
Celková délka: 2 275 mm
Celková šířka: 835 mm
Celková výška: 1 405 mm
Rozvor: 1 560 mm
Světlá výška: 170 mm
Přední pérování: Teleskopická vidlice, vinutá pružina, olejový tlumič
Zadní pérování: Kyvná vidlice s centrální jednotkou, vinutá pružina, olejový tlumič
Přední brzdy: Kotoučová, dvojitá
Zadní brzdy: Kotoučová
Přední pneumatika: 110/80R19M/C 59V, bezdušová
Zadní pneumatika: 150/70R17M/C 69V, bezdušová
 
*:Vypočítáno na základě zkušebního cyklu měření emisí Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC)
PODOBNÉ PRODUKTY