3DRA
Nové zboží
Dostupné od:
Má takový výkon, že se pro vás stane stopka milosrdnou značkou! Výkon kam se podíváte – Outlander 650 je téměř synonymem výkonu! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 650 umožňuje o 7% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii...a nejen v ní.
Outlander 650 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti , který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.
Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD).
26-palcové radiální pneumatiky ITP Terracross, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
Motor
Špičkové motory Rotax V-Twin ve své třídě s výkonem 91 k (1000R), 78 k (850) a 62 k (650) Outlander předává svůj veškerý točivý moment, citlivě reaguje na plyn a vydává charakteristický hluk, i když mu další výkon ještě zbývá.
Inteligentní ovládání plynu
Inteligentní ovládání plynu (iTC™️) je důvod, proč je Outlander a jeho motor Rotax 850 nebo 1000R tak citlivý a ovladatelný. Díky režimům Standard, Work a Sport pomáhá systém iTC s plynulým ovládáním škrticí klapky v terénu plynule dodávat výkon. Nyní je k dispozici také u všech modelů X mr.
Podvozek
Dosud nejvýznamnější vylepšení modelu Outlander, díky kolům pohybujícím se paralelně nahoru a dolů a bodům otáčení umístěným pod sedadlem získáte maximální stabilitu a zážitek z jízdy na hranici možností.
Tlumiče
Outlander je k dispozici s širokou škálou prémiových závodních tlumičů FOX, od nastavitelných tlumičů FOX 1,5 PODIUM QS3 až po jednotky FOX 1,5 PODIUM RC2, které umožňují plně vyladit jízdní vlastnosti podle podmínek a terénu.
Naviják
Vyzkoušejte tento výkonný, z výroby instalovaný naviják Can-Am HD s válečkovým vedením. Jeho nosnost 3 500 liber (1 588 kg) je nezbytná při lovu, na ranči, v blátě a na vzdálených pracovištích. Všechny ostatní výbavy již zahrnují příslušnou kabeláž.
Displej
Mějte svůj Outlander a jeho životní funkce neustále na očích díky zcela novým 7,6palcovým / 4,5palcovým displejům, v závislosti na modelu. Osvětlené a čitelné za všech podmínek, s informacemi o vozidle a ovládacími prvky na dosah ruky.
Bezstupňová převodovka
Zvolte převodový stupeň, sešlápněte plyn - a vyrazte - převodovka CVT modelu Can-Am Outlander dodává tolik výkonu, kolik potřebujete. Nyní s překalibrovaným brzděním motorem pro přesnější ovládání v kopcovitém terénu.
Přepracované odvětrávané boční panely
Každý díl stroje byl prozkoumán a zkontrolován, aby se zjistilo, zda může zlepšit pohodlí jezdce - dokonce i boční panely a vnitřní blatníky nyní nabízejí lepší odvětrávání motoru a proudění vzduchu.
Dynamický posilovač řízení se třemi režimy (DPS)
Nastavení dynamického posilovače řízení poskytuje snadnou a přímou asistenci řízení citlivou na rychlost s větším výkonem při nižších rychlostech s cílem snížit námahu při řízení a menším při vyšších rychlostech, aby měl řidič maximálně příjemný pocit z řízení. Tři režimy ještě více přizpůsobují DPS.
HLAVNÍ VLASTNOSTI
Motor ROTAX 650 cc, kapalinou chlazený
Pevnostěnný přední a zadní nárazník
Profilovaná hliníková řídítka s kryty rukou
Komfortní ergonomika pro spolujezdce
Digitálně kódovaný bezpečnostní systém (D. E. S. S.(TM)
Přední odpružení s dvojitým A-ramenem a stabilizační tyčí
Nezávislé torzní zadní odpružení s vlečným ramenem (TTI)
Volitelný pohon 2WD / 4WD s automatickým předním diferenciálem VISCO-LOK
Vysokopevnostní plotny s rychloupínacím systémem LinQ (TM) pro příslušenství
21.4 L vodotěsná zadní schránka